Livrare Gratis la comenzi peste 120 RON
Mai Multe Vizualizări
Cartea ce a revoluționat strategiile de marketing. Bazată pe sute de idei solide și eficiente, filosofia lui Levinson a dat naștere unui nou mod de a câștiga cote noi de piață într-o economie foarte concurențială.
VEI ÎNVĂȚA:
✓ Cum să faci gratuit cercetare în marketing?
✓ Cum să dezvolți un plan de marketing creativ?
✓ Cum să faci marketing și vânzări eficiente la telefon?
✓ Cum să utilizezi la maxim reclama prin broșuri, afișe, radio, seminare sau expoziții?
✓ Cum să faci campanii de marketing fără investiții sau cu investiți foarte mici?
„Jay Conrad Levinson este unul dintre cei mai importanți experți în marketing din lume. Nimeni nu știe să folosească armele meseriei mai bine decât o face el.”
Tipul coperții | Moale |
---|---|
Numărul de pagini | 274 |
Editura | Bestseller |
Anul apariției | 2023 |
ISBN | 9789975773416 |
Dimensiuni | 13 x 20 cm |
Vă mai recomandăm:
-
-20%
Dacă Nu Ești Primul, Ești Ultimul
Grant CardonePreț de Listă: 49,00 RON
Preț: 39,20 RON
(-9,80 RON) -
-20%
Loialitate totală. Cum să obții devotamentul clienților
Leena Rinne, Sandy Rogers, Leena Rinne, Shawn MoonPreț de Listă: 37,90 RON
Preț: 30,32 RON
(-7,58 RON) -
-20%
Cele 4 discipline ale execuției
Sean Covey, Chris McChesney, Jim HulingPreț de Listă: 69,90 RON
Preț: 55,92 RON
(-13,98 RON) -
-20%
Managerul neoficial de proiect
Kory Kogon, Suzette Blakemore, James WoodPreț de Listă: 39,90 RON
Preț: 31,92 RON
(-7,98 RON)